Întrebări frecvente

Atunci când rezervi cu GoCarRental.ro, nu rezervi o mașină anume, ci o categorie de vehicul. Apoi, când ajungi să ridici mașina, vei avea de obicei de ales dintre mai multe mașini din acea clasă. Dacă dorești o anumită mașină 100%, va trebui să faci această cerere direct companiei de închirieri odată ce ai făcut rezervarea. Aceștia te vor ajuta cu plăcere – totuși, depinde de disponibilitate la locația aleasă de tine. Dacă marca sau modelul exact pe care l-ai văzut în procesul de rezervare nu este disponibil, vei primi o alternativă echivalentă.

În majoritatea cazurilor, mașinile închiriate pot fi conduse în afara țării din care ai ridicat-o. Mai multe informații pot fi găsite în Condițiile de Închiriere de pe pagina cu rezultatele căutării.

Atunci când rezervi cu GoCarRental.ro, rezervarea ta este trimisă firmei de închirieri aleasă de tine. Odată confirmată, vei primi un email de notificare, incluzând voucherul tău de închiriere – acest lucru se întâmplă de obicei în câteva ore. Vei avea nevoie de acest voucher pentru a ridica mașina. Dacă nu primești voucherul, te rugăm să ne contactezi.

Poți folosi o varietate de metode de plată pentru a-ți rezerva mașina, dar momentan va trebui să prezinți un card de credit atunci când ridici mașina. Dacă nu pui la dispoziție cardul de credit la biroul de închirieri, compania de închirieri auto își rezervă dreptul de a nu livra mașina și GoCarRental.ro nu poate fi trasă la răspundere.

Pentru rezervare, poți folosi o varietate de carduri de credit și debit diferite. Din păcate, nu acceptăm plățile prin American Express, totuși atunci când ți se cere să prezinți un card de credit la biroul de închirieri, e posibil să accepte American Express. Agenții de închirieri cer un card de credit pe numele șoferului. Asta pentru că este nevoie de plata unui depozit care nu este colectat de cardul de credit până când mașina nu este returnată. În anumite țări este nevoie de două carduri de credit în cazul în care se închiriază vehicule mai mari pentru grupuri. Asigurați-vă întotdeauna că există suficiente fonduri pe cardul de credit atunci când ridicați mașina. Suma aprobată corespunde în general cu asigurarea și combustibilul, dar variază în funcție de mărimea vehiculului, vârsta șoferului, agentul de închirieri, perioada de închiriere și retragerea vehiculului. Dacă nu pui la dispoziție un card de credit atunci când ridici mașina, nu este posibil să obții o rambursare. Așa că asigură-te că aduci un card de credit!

Prețul unei închirieri va fi clar afișat pe site-ul nostru. La unele companii de închiriere, ți se va cere să plătești un depozit și suma rămasă atunci când ridici mașina – alții cer plata în avans integrală.

În acest caz, deținătorul cardului de credit trebuie să se înregistreze ca șofer principal chiar dacă nu conduce mașina și va trebui să adauge un șofer adițional care va ghida. În cazul în care deținătorul nu are un permis de conducere valid, mașina nu va putea fi închiriată deoarece acest scenariu nu va fi în concordanță cu condițiile de închiriere.

Dacă dorești să modifici sau să anulezi o rezervare, pur și simplu introdu detaliile tale în secțiunea noastră Gestionează rezervarea. Dacă ai nevoie de ajutor suplimentar, te rugăm să ne contactezi.

Te rugăm să contactezi firma de închirieri care ți-a pus la dispoziție mașina. Vei găsi informațiile de contact pe voucher și/sau pe contractul de închiriere. Va trebui să informezi agentul de închirieri imediat după accident. În cazul unui accident va trebui să faci următoarele: - Să obții detaliile complete ale persoanelor implicate în accident, și a potențialilor martori. - Să-i oferi agentului de închirieri toate detaliile legate de incident. - Să informezi imediat autoritățile dacă o terță parte ar trebui supusă unei investigații sau în cazul vătămărilor. - Să nu părăsești vehiculul fără să-ți iei măsuri de precauție. - Nu se va face nici o rambursare pentru timpul pierdut de închiriere dacă vehiculul este implicat într-un accident.

Pe GoCarRental.ro nu există nici o limită, dacă ai permisul de cel puțin 1 an. Există o supra-taxă pentru tinerii șofericare nu este inclusă în prețul total afișat în momentul rezervării pe GoCarRental.ro, dar acest lucru este specificat în Condițiile de Închiriere. Suma trebuie plătită la biroul de închirieri auto în momentul ridicării.

Șoferul adițional poate fi adăugat la biroul de check-in. Toți șoferii adiționali trebuie să fie prezenți în momentul ridicării mașinii și trebuie să dețină un permis de conducere valid pentru a semna contractul de închiriere. Te rugăm să reții că toate extra-urile adiționale și șoferii adiționali sunt plătite la biroul local de închirieri înainte de a ridica vehiculul.

În privința polițelor de asigurare, scutirea reprezintă o rambursare de către asigurat pentru daunele provocate terțelor părți în cazul unei revendicări. Suma deductibilă poate fi între 200 și 1600 € și depinde de tipul de mașină, de opțiuni și mai presus de toate, de compania de închirieri. Această scutire poate fi complet demolată prin semnarea unei polițe de asigurare adiționale precum Zero Gap oferită de GoCarRental.ro sau cea oferită de agenția de închiriere, dar cea din urmă este considerabil mai puțin convenabilă decât Zero Gap.

- Scaunul pentru bebeluși este potrivit pentru copiii de până la 13 kg (recomandat pentru copiii de până la 12 luni) - Scaunul pentru copii mici este potrivit pentru cei între 9 și 18 kg (recomandat pentru copiii între 9 luni și 4 ani).

Șoferii trebuie să aibă un permis de conducere valid de cel puțin 1 an și trebuie să nu fi făcut o încălcare gravă a codului rutier. Dacă permisul de conducere nu este scris în alfabetul Latin (ex. arabă, greacă, rusă sau chineză), vor avea nevoie de un permis de conducere internațional valid. Permisul de conducere internațional trebuie să fie însoțit de permisul de conducere original al șoferului.

Atunci când ajungi să îți ridici mașina, va trebui să prezinți voucherul tău printat. Dacă nu ai voucherul cu tine, e posibil să plătești câteva taxe în plus, și nu vom putea să-ți oferim o rambursare. Te rugăm să nu te bazezi vă poți aduce voucherul pe telefonul sau tableta ta – asigură-te că printezi voucherul, adu-l cu tine și păstrează-l în siguranță.